היום החמישי, יום שלישי – 31.3

היום מתוכנן להיות יום קל יותר כדי לתת לנו זמן להתאושש אחרי אתמול.

התעוררנו בשעה סבירה ובעודי מתארגנת שלחתי את סבא והאחיינית להביא ארוחת בוקר לחדר מכיוון שהארוחה מסתיימת בשעה 9:30.

השליחים חזרו עם מיני מאפינים לא מעוררי תיאבון וכמה פירות שראו ימים טובים יותר. באותה עת קיבלנו הודעת וואטסאפ שהזמינה אותנו לארוחת בוקר אצל האח ובן זוגו. מיד קפצנו על ההזדמנות ונסענו (5 דקות) לביתם לארוחת בוקר מצוינת.

לאחר סיור בבית באור יום וארוחה נעימה וממושכת יצאנו לביקור באוניברסיטה של סטנפורד – מוקד המשיכה הגדול של פאלו אלטו.

עלינו למגדל התצפית והמשכנו לסיור מונחה בחלק קטן מהקמפוס (הענק) שהונחה ע״י המקומיים שבחבורה. במסגרת הסיור נכנסו גם לחנות הממוקמת במרכז הסטונדטים שם האחיינית רכשה טי שירט של סטנפורד ב-8$ (תוך שימוש בהנחת הסגל של הדוד).

עשינו את הדרך חזרה למכונית (האחיינית רוצה ללמוד בסטנפורד כשתהיה גדולה) ונסענו למרכז העיר פאלו אלטו, כלומר University Avenue שהיא הציר המרכזי של העיר.

החניה במגרשים הציבוריים של פאלו אלטו היא בחינם לשעתיים לתושבי המקום ולאורחים (האח סידר לנו תג אורח שנתלה מהמראה של הרכב לאורך כל ביקורנו).

יצאנו מהמכונית והלכנו לאורך הרחוב כשאנו מנסים להחליט על מקום לארוחת צהריים בהתחשב בידע המקומי ובהעדפות של כולם.

הפור נפל והלכנו ל-Palo Alto Creamery Downtown (כתובת מדויקת 595 Emerson St פאלו אלטו). זהו דיינר בסגנון ישן עם אוכל אמריקאי טיפוסי. לא נפלנו מהרגליים אבל המקום בסה״כ נעים ונקי והחברה הייתה מצויינת.

החזרנו את המקומיים לביתם וחזרנו למלון למנוחת צהריים אחרי מילוי דלק זריז.

מכיוון שאני והאחיינית לא הצלחנו להירדם החלטנו לקפוץ לחנות של AT&T הסמוכה למלון ולטפל בעניין הגלישה שלא עבדה לנו.

החנות נחמדה וקיבלנו טיפול מצוין, לצערנו לא הצליחו להפעיל את האינטרנט אצל האחיינית (טלפון Flex חדש שאולי היה נעול ע״י פלאפון) אבל לפחות לי יש אינטרנט ואין לי בעיה לחלוק אותו.

חזרנו למלון אספנו את סבא שהצליח לנוח מעט ויצאנו לעשות שופינג ב-Great Mall, Milipitas.

מדובר במרחק של כחצי שעה נסיעה בהדרכה מוצלחת של גוגל מפס עם האינטרנט בטלפון שלי.

ללא תכנון מוקדם הגענו בדיוק לכניסה המתאימה לנו – מול האאוטלט של Vans. 🙂

לאחר קניות מוצלחות מאוד (אאוטלט של אברקרומבי, vans ומתנות קטנות לחברות של האחיינית ב-Bath and Body Works) האחיינית שמעה לעצה של המקומיים ונכנסה לחנות של יוניקלו (Uniqlo) כדי לקנות מעיל לקראת השהות בניו-יורק בהמשך, שם אנחנו יודעים שקר יותר.

לאחר הקניות הגענו לדודים לארוחת ערב נחמדה מאוד ופרשנו ללילה נוסף במלון הבית שלנו.