מהמאקרו למיקרו
11/09/2011
ארה"ב 2011 – היום השני 30.9
09/10/2011

מעט באיחור בשל ג'ט לג וימים עמוסים אבל מוטב מאוחר מלעולם לא.

אתחיל ביומיים וחצי הראשונים – הטיסה ולוס אנג'לס:
הטיסה ללוס אנג'לס התבצעה עם KLM עם עצירה של שעה באמסטרדם. הגענו לשדה"ת מוקדם ועברנו דרך הדיוטי פרי לקניות ולהפסקה לשתייה ולסנדוויצ'ים שהבאנו מהבית.

בטיסה לאמסטרדם ישבנו בשורה של Economy Comfort כלומר היה לנו מרווח גדול יותר לרגליים. הטיסה עצמה הייתה בסדר גמור ואפילו הגיעה לאמססטרדם כחצי שעה לפני הזמן. ירדנו מהמטוס, עברנו בשירותים והלכנו ישירות לשער לטיסה לארה"ב.  הבדיקה הבטחונית הייתה פשוטה, יעילה ומהירה ואז חיכינו בשער ואני התקשרתי לאמא לעדכן. במשך כל המתנה ראינו את המטוס שלנו שאבא כמובן צילם בדיוק כשהתחילה העלייה למטוס.

המקומות בטיסה היו בעלי מרווח רגליים רגיל ולצערנו המושבים היו צרים יותר. מראש בחרתי לאבא מושב חלון בשל היות הטיסה טיסת יום ובשל היותו חובב טיסה. 🙂
הנה כמה תמונות מהמבחר שאבא צילם במהלך הטיסה:

לאחר טיסה ארוכה וקשה נחתנו בלוס אנג'לס ועברנו את ההגירה והמכס תוך כשעה. במהלך המעבר הזה ברנו בדיקה גם ע"י שני כלבים – אחד המחפש סמים ושני העובד עבור משרד החקלאות הקליפורני ומחפש פירות, ירקות וזרעים.

לאחר המתנה קצרה ביציאה מהטרמינל עלינו על השאטל של נשיונל/אלאמו ונסענו לאסוף את הרכב שהוזמן מהארץ (דרך אופרן, רכב מסוג Mid Size SUV עם נהג נוסף ב-$610). כבר בשאטל הדלקתי את מכשיר הג'י.פי.אס בכדי להקל עלינו בהמשך והתקשרתי ןעדכן את אמא שהדענו בשלום. איסוף הרכב עבר בצורה מהירה וחלקה כולל רישום של אבא כנהג נוסף. יצאנו החוצה לבחור את הרכב שלנו ולאחר דין ודברים לקחנו ג'יפ Compass (תמונות בהמשך).

הכנסנו את כתובת המלון ל-GPS והתחלנו ליסוע. הנסיעה לקחה יותר זמן מהצפוי בשל חוסר ההכרה שלנו את המכשיר ובגלל שמדי כמה דקות קיבלנו הודעה שהמכשיר איבד קשר לוויני.

הגענו למלון לאחר כשלושת רבעי שעה ועשינו צ'ק אין. החננו את הרכב בחניית המלון ועלינו לחדר שעוד לא היה מאורגן (השעה הייתה מעט אחרי 15:00). ירדנו ללובי וביקשנו שנמתין עוד מספר דקות ובינתיים הזמינו אותנו לעלות לפינת האוכל ולשתות קפה או שוקו. חיכינו מספר דקות והתאוששנו ואז עלינו חזרה לחדר שהיה כבר מסודר מוכן לקראתנו (ראו תמונות).

חשבנו לנוח מעט ולצאת להסתובב בעיר (שדרת הכוכבים נמצאת ממש מחוץ למלון). אבא נשכב לישון ואני ניסיתי למשוך בלי תנומה עד הערב בשאיפה להימנה מג'ט לג. בסביבות חמש וחצי ניסיתי להעיר את אבא ומשראיתי שזה לא יקרה הזמנתי פיצות, שתיה וקינוחים מדומינו'ס לארוחת הערב שלנו.

אבא המשיך לישון עד סביבות 2 בלילה ואז התעורר לחצי שעה וחזר לישון. אני לעומת זאת משכתי עד סביבות 9 בערב אך התעוררתי פעמיים בלילה ובשעה חמש וחצי בוקר התעוררתי ולא הצלחתי לחזור לישון. בזאת תם היום הראשון שלנו.